Page 37 - Autumn98
P. 37

‫خریداران بازار برق‬

                                                                     ‫‪ -2‬شرکتهای برق منطقهای‬

                    ‫شاخص موفقیت در پیشبینی نیاز مصرف‬                 ‫نام شرکت برق منطقهای‬                     ‫ماه رتبه‬
                                     ‫‪0/018‬‬
                                                                     ‫‪ -	 2‬شرکتهای‪1‬برقمنطق ب‌هراقیمنطقهای باختر‬

                    ‫شاخص موف‪4‬ق‪0‬ی‪/0‬ت‪0‬در پی ‌شبینی نیاز مصرف‬  ‫برق منانمطقشهراکیتیبزردق منطق ‌های‬             ‫ر‪2‬تبه‬            ‫ماه‬
                                                                                                                  ‫فرودین ‪98‬‬
                    ‫‪7/71-0/007‬‬                              ‫برق منطق بهارقی مهنرطمقزه‌گااينباختر‬              ‫‪13‬‬          ‫مهر ‪98‬‬

                    ‫‪5/44 -0/009‬‬                                      ‫برق منطق بهارقی مسنمطنقاه‌اني یزد‬        ‫‪24‬‬

                    ‫‪3/13 -0/014‬‬                              ‫برق منطبقرهاق مینزنطقجه‌ااني زنجان‬               ‫‪35‬‬  ‫اردیبهشت ‪98‬‬
                                                                                                                          ‫آبان ‪98‬‬
                    ‫‪1/82 0/006‬‬                               ‫برق منطبقرهاق مینباطقخه‌تاري تهران‬               ‫‪41‬‬
                    ‫‪1/55‬‬                                    ‫برق منطق ‌هاي هرمزگان‬                             ‫‪5‬‬
                                                                                                               ‫‪2‬‬
                         ‫‪0/004‬‬                                       ‫برق منطقهای یزد‬                          ‫‪1‬‬
                    ‫‪3/58‬‬                                     ‫برق منطق ‌هاي باختر‬                               ‫‪3‬‬
                                                            ‫برق منطقهای سیستان و بلوچستان‬                     ‫‪2‬‬
                         ‫‪-0/007‬‬                               ‫برق منطقه‌اي یزد‬                                ‫‪34‬‬
                    ‫‪3/36‬‬                                    ‫برق من بطرققهامنیطتقهه‌اراينهرمزگان‬
                    ‫‪1/73 -0/009‬‬                                                                               ‫‪45‬‬
                                                             ‫برق منطبقرهاق مینزنطقجه‌ااني زنجان‬
                    ‫‪1/11 -0/01‬‬

                    ‫‪0/58 0/007‬‬                              ‫برق مبنرطققمهناطیقیه‌ازدي آذربایجان‬               ‫‪51‬‬

‫‪317 1/9820/0012‬‬                                             ‫برق منطبقرهاق مینباطقخت‌هاري باختر‬                ‫‪12‬‬

                    ‫‪1/978-0/0009‬‬                                     ‫برق منطقبهراقیمتنهطرقاه‌اني یزد‬          ‫‪23‬‬  ‫خرداد ‪98‬‬
                                                                                                                          ‫آذر ‪98‬‬
                    ‫‪0/53 -0/001‬‬                             ‫برق منطقهای س بیرسقتامننطوق به‌الويچتهسراتانن‬     ‫‪34‬‬
                    ‫‪0/43‬‬                                    ‫برق منطقه‌اي هرمزگان‬                              ‫‪4‬‬
                                                                                                               ‫‪5‬‬
                        ‫‪-0/0014‬‬                                    ‫برق منطقهای زنجان‬                          ‫‪5‬‬
                    ‫‪0/13‬‬                                     ‫برق منطقه‌اي زنجان‬

‫خریداران بازار برق‬                                             ‫شاخص درصد خرید خارج از بازار عمده فروشی برق‬

                                                   ‫شاخص درصد خرید خارج از بازار عمده فروشی برق‬

                    ‫شـاخص سشـاهخمصمعاسمهـمامعاتملاخـاترخجا ارزجباـزا بزازرارععممـدههففررووششیـ بری بقـمرطقابمتطراابـطهق ذرایبلطـمهعیذریاـریل‪،‬امسرعیتـابرررای ای بسرـرستربریای‬

                    ‫بررسـی ععململککـررددشرشکـترهاکتیهاخرییداخرریدـردزامریندهر انزجمایمنـمعها امنلاجـتامخارمعجاامزـبراازاتر عخمـرادرهجف ارزو بشرـایزابرررعقم بدر‪‌‎‬هرف اروسرشاـسیایبرـنرق‪،‬‬
                    ‫بـر اسـاسشاایـخنصشمیـازاخن انصرژمییـتأزامین اننـشردژه ایزتأطمرییـتنمعاشمـلادهتازخارطرجیاـز بقازامرعاعممـداهفرتوشخـیا بررجقا نز بسـبازاتربهعکملد‌همفرصورشفـی‬

                                                   ‫بـرق نسـبشرتکبـتهخکریلدامرصسـنرجیفدهشمـیرکشودت‪ .‬خریـدار سـنجیده م ‌یشـود‪.‬‬

                    ‫( = شاخص درصد خرید خارج از بازار عمده فروشی برق‬  ‫مگاوات انرژی تحویل شده در خارج از بازار‬  ‫‪) × 100‬‬

                                                                     ‫مگاوات مصرفی انرژی‬

                    ‫میـزان مشـارکت شـرکتهای توزیـع در خریـد خـارج از بـازار بـه دلیـل عـدم تخصیـص نقدینگـی‬
                            ‫بسـیار کاهـش یافتـه اسـت بـه نحـوی کـه در مهـر‪ 9839‬تقریبـا نزدیـک بـه صفـر اسـت‪.‬‬
   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42