Page 37 - bahar-98
P. 37

‫خریداران بازار برق‬

                                                                     ‫‪ -2‬شرکتهای برق منطقهای‬

                    ‫شاخص موفقیت در پیشبینی نیاز مصرف‬                 ‫نام شرکت برق منطقهای‬                       ‫ماه رتبه‬
                                     ‫‪0/018‬‬
                                                                     ‫‪ -	 2‬شرکتهای‪1‬برقمنطق ب‌هراقیمنطقهای باختر‬

                    ‫شاخص موف‪4‬ق‪0‬ی‪/0‬ت‪0‬در پی ‌شبینی نیاز مصرف‬  ‫برق منانمطقشهراکیتیبزردق منطق ‌های‬                  ‫ر‪2‬تبه‬       ‫ماه‬
                                                                                                                       ‫فرودین ‪98‬‬
                    ‫‪0 /018-0/007‬‬                            ‫برق منطق بهارقی مهنرطمقز‌هگااينباختر‬                ‫‪13‬‬             ‫فرودین ‪98‬‬

                    ‫‪0 /004-0/009‬‬                                     ‫برق منطق بهارقی مسنمطنقاه‌اني یزد‬          ‫‪24‬‬

                    ‫‪- 0 /00-70/014‬‬                               ‫برق من بطرققهامنیطزقن ‌هاجاينهرمزگان‬           ‫‪35‬‬     ‫اردیبهشت ‪98‬‬
                                                                                                                               ‫اردیبهشت ‪98‬‬
                    ‫‪- 0 /0090/006‬‬                                 ‫برق من بطرقهقا مین بطاقخه‌اتري سمنان‬          ‫‪41‬‬
                    ‫‪- 0 /014‬‬                                      ‫برق منطقه‌اي زنجان‬                            ‫‪5‬‬
                                                                                                                 ‫‪2‬‬
                           ‫‪0/004‬‬                                          ‫برق منطقهای یزد‬                       ‫‪1‬‬
                    ‫‪0 /006‬‬                                         ‫برق منطق ‌هاي باختر‬                           ‫‪3‬‬
                                                                 ‫برق منطقهای سیستان و بلوچستان‬                  ‫‪2‬‬
                           ‫‪-0/007‬‬                                  ‫برق منطقه‌اي یزد‬                             ‫‪34‬‬
                    ‫‪0 /004‬‬                                  ‫بربرققمنمنططققه‌هاایي تسهیراستنان و بلوچستان‬
                    ‫‪- 0 /00-70/009‬‬                                                                              ‫‪45‬‬
                                                                  ‫برق منط بقرهاقیمنزنطقجه‌ااني تهران‬
                    ‫‪- 0 /009-0/01‬‬

                    ‫‪- 0 /010/007‬‬                            ‫برق من بطرققهامنیطیقزه‌ادي زنجان‬                    ‫‪51‬‬

‫‪317 0 /0070/0012‬‬                                                     ‫برق منطقبهراقیمبناطخقته‌اري یزد‬            ‫‪12‬‬

                    ‫‪0 /001-20/0009‬‬                          ‫برق منط بقرهاقیمنتطهقرا‌هاني باختر‬                  ‫‪23‬‬     ‫خرداد ‪98‬‬
                                                                                                                               ‫خرداد ‪98‬‬
                    ‫‪- 0 /000-90/001‬‬                              ‫برق منطقهای س بیرسقتامننطوق به‌الويچتهسراتانن‬  ‫‪34‬‬
                    ‫‪- 0 /001‬‬                                ‫برق منطق ‌هاي سیستان و بلوچستان‬                     ‫‪4‬‬
                                                                                                                 ‫‪5‬‬
                           ‫‪-0/0014‬‬                                       ‫برق منطقهای زنجان‬                      ‫‪5‬‬
                    ‫‪- 0 /0014‬‬                                     ‫برق منطقه‌اي زنجان‬

‫خریداران بازار برق‬                                             ‫شاخص درصد خرید خارج از بازار عمده فروشی برق‬

                                                   ‫شاخص درصد خرید خارج از بازار عمده فروشی برق‬

                    ‫شـاخص سشـاهخمصمعاسمهـمامعاتملاخـاترخجا ارزجباـزا بزازرارععممـدههففررووششیـ بری بقـمرطقابمتطراابـطهق ذرایبلطـمهعیذریاـریل‪،‬امسرعیتـابرررای ای بسرـرستربریای‬

                    ‫بررسـی ععململککـررددششرـکترهکاتیهاخیریدخارریدـردازرمیدنره ازنمجیانمـمهعاانملجاـاتمخمارعاجماـز بارازتارخعـمارردجه افزربوـشارزایر بعررمـقدبهررف ارسوراشـسیایبرـنرق‪،‬‬
                    ‫بـر اسـاسشاایـخنصشمـیازاخن انصرژمییـتأزامین اننـشردژه ایزتأطمرییـتنمعاشمـلادهتازخارطرجیاـز بقازامرعاعممـداهفرتوشخـیا بررجقا نز بسـبازاتربهعکملد‌همفرصورشفـی‬

                                                    ‫بـرق نسـبشرتکبـتهخکریلدامرصسـنرجیفدهشمـریکشوتد‪.‬خریـدار سـنجیده م ‌یشـود‪.‬‬

                    ‫( = شاخص درصد خرید خارج از بازار عمده فروشی برق‬  ‫مگاوات انرژی تحویل شده در خارج از بازار‬    ‫‪) × 100‬‬

                                                                     ‫مگاوات مصرفی انرژی‬

                    ‫بـر اسـاس درصـد خریـد خـارج از بـازار عمـده فروشـی بـرق‪ ،‬پنـج شـرکت برتـر در بهـار ‪ ،98‬در‬
                    ‫جـدول ذیـل رتب ‌هبنـدی‌شـد‌هاند‪ .‬همانطـور کـه در ‪9‬جـ‪3‬دول ذیـل مشـخص اسـت‪ ،‬میـزان مشـارکت‬
                    ‫شــرکتهای توزیــع در خریــد خــارج از بــازار عمد‌هفروشــی بــرق کاهــش یافتــه بــه نحــوی کــه در‬

                        ‫فروردیـن مـاه ‪ 2‬شـرکت و در خـرداد مـاه تنهـا یـک شـرکت در ایـن بـازار معاملـه کرد‌هانـد‪.‬‬
   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42