Page 37 - spring-99
P. 37
خریداران بازار برق
خریداران بازار برق
شاخص درصد موفقیت در پیشبینی نیاز مصرف خریداران 31خریداران بازار برق
شاخصدرشصاخدمصودفرقصیدتمودفقریپیت درشبپیینشبییننیایزنیمازصمرصرففخخررییدداارراانن
شـاخ شاصخموفصقیمـوفقتیدتر پدیر پیشبینشبـینی نیینـیااززممصصـررفف خخررییـداردااراننطبطبقـرابقطرابهطذـیهلذتیعـریل تفعمرییـ شفومد یکهشـموعدیارکـیهبمراعییاری
بــرایسنســجنجش عشاشملخعکرملصدکمــوشفررقکدیتهتشاــدیررکپختیرهیاشدباییرندخیررنییزـاـمزیدانمره پدصیر زفمشبییخننرـیـیدهانرپیاایزن مطشبیصقنرـرافب ایطنهسیـذـتیازولمتدعرصریــحرقفیمفق ایتسنشـوشداتکنودهدهمرنعدیاحهرقایییقبنــراتی
نشـا اندسهنتدکههایسنـچنجنداشدسرعـمصلتکدرکادزـههشزریچکننتهـههادایدیرخخصریرـیداددارارزادرنه ازززیمینمنههحهپـلیامبیشلبیغخنرتییـنشیداوازیرامقنپاصیزر مفشباحینـسیلتنمیوابلزدـرمغحتقصیرشقـفتوینجبقشرااپینندهنششبدیدههن اـیین
نپیرـداازخامتسـصـتیرآون یهفاااـابسجساهبفتـتزدالوریایکـیاهنلبچعهششنـیدددالمدفیهتدمرالـوفهسعصقاـدیدسماـتتزموودهتف.یرزقـییپانیبهتـهادهشبرییدپلنییخیـرینشبلیدایازنرعاـمیندناصیمزارزممفومحفهقصلزیریمـنبفلهتهغهازتدیرنیشهپپویهریاداقیشخبپپتییرندیاـشبآخنییتهننایییاـفآننازیاهزاایزمافمشزصایـیصارفرتشففهیاافهجتسبزیهرانات.هنسهـتش.ادیه
شاخص درصد موفقیت در پیشبینی )ریال( جریمه ) −ریال( تشویق 100
× ) )ریال( جریمه ) −ریال( تش(ویق=
شاخص درصد موفقیت در پیشبینی )) × 100ریال( مجموع هزینه (
نیاز مصرف =
نیاز مصرف )ریال( مجموع هزینه
در ادامه بر اساس این شاخص شرکتهای توزیع و سپس شرکتهای برق منطقهای در بهار 99رتبهبندی
در ادامشـدههابنـد.ر ادرساـداامهسباری اـسنا شسـاایخن شصاخشـصرکشترهکاتهیاتیوزتیوـزیععووسسـپپسسشرشکـترهکاتیه باریقبمـنرطققهمانیطدقرـبهاهاری9در 9برتهبـهابرند99ی
رتب هبنــدی شـدـهاندده.اند.
40 40