Page 37 - spring1400
P. 37
شاخص درصد موفقیت پی شبینی نیاز مصرف نام شرکت توزیع نیروی برق رتبه ماه
1/71 توزیع نیروی برق استان قزوین 1
1/39 2 خرداد 1400
1/183 توزیع نیروی برق استان قم 3
1/18 توزیع نیروی برق تهران بزرگ 4
1/16 توزیع نیروی برق شهرستان مشهد 5
1/07 توزیع نیروی برق استان زنجان 6
توزيع نيروي برق استان همدان 7
0/82 توزيع نيروي برق استان يزد 8
0/64 توزيع نيروي برق جنوب استان کرمان 9
0/62 توزيع نيروي برق استان چهارمحال و بختياري 10
0/59 توزيع نيروي برق استان هرمزگان
317 شرکتهایبرقمنطق های
شاخص درصد موفقیت پی شبینی نیاز مصرف نام شرکت برق منطق های ماه رتبه
2/8 برق منطقهاي یزد 1
0/9 برق منطق هاي باختر 2 فروردین 1400
0/6 برق منطق هاي هرمزگان 3
0/1 برق منطقهاي کرمان 4
-0/4 برق منطقهاي تهران 5
خریداران بازار برق 0/85 برق منطق هاي باختر 1
0/29 برق منطقهاي یزد 2 اردیبهشت 1400
0/14 برق منطقهاي تهران 3
-0/03 برق منطقهاي خراسان 4
-0/34 برق منطقهاي کرمان 5
0/25 برق منطقهاي تهران 1
0/23 برق منطق هاي باختر 2 خرداد 1400
-0/3 برق منطقهاي یزد 3
-1/0 برق منطقهاي غرب 4
-1/3 برق منطقهاي سیستان و بلوچستان 5
شاخص درصد خرید خارج از بازار عمدهفروشی برق
شـاخص سـهم معامـات خـارج از بـازار عمدهفروشـی بـرق مطابـق رابطـه ذیـل ،معیـاری اسـت بـرای
بررسـی عملکـرد شـرکتهای خریـدار در زمینـه انجـام معامـات خـارج از بـازار عمدهفروشـی بـرق.
بـر اسـاس ایـن شـاخص میـزان انـرژی تأمیـن شـده از طریـق معامـات خـارج از بـازار عمدهفروشـی
بـرق نسـبت بـه کل مصـرف شـرکت خریـدار سـنجیده م یشـود .در ادامـه شـرکتهای توزیـع نیـروی
بـرق و سـپس شـرکتهای بـرق منطقـ های بـر اسـاس ایـن شـاخص رتب هبنـدی شـدهاند .از آنجاییکـه
میـزان خریـد خـارج از بـازار عمدهفروشـی بـرق شـرکتهای توزیـع نیـروی بـرق چنـدان قابـل توجـه
نیسـت بـه ذکـر پنـج مـورد اول بسـنده شـده اسـت.