Page 37 - summer98
P. 37

‫خریداران بازار برق‬

                                                                     ‫‪ -2‬شرکتهای برق منطقهای‬

                    ‫شاخص موفقیت در پیشبینی نیاز مصرف‬                 ‫نام شرکت برق منطقهای‬                            ‫ماه رتبه‬
                                     ‫‪0/018‬‬
                                                                     ‫‪ -	 2‬شرکتهای‪1‬برقمنطق ب‌هراقیمنطقهای باختر‬

                    ‫شاخص موف‪4‬ق‪0‬ی‪/0‬ت‪0‬در پی ‌شبینی نیاز مصرف‬  ‫برق منانمطقشهراکیتیبزردق منطق ‌های‬                       ‫ر‪2‬تبه‬     ‫ماه‬
                                                                                                                            ‫فرودین ‪98‬‬
                    ‫‪0/29-0/007‬‬                              ‫برق منطق بهارقی مهنرطمقزه‌گااينباختر‬                     ‫‪13‬‬             ‫تیر ‪98‬‬

                    ‫‪-0/11-0/009‬‬                                      ‫برق منطق بهارقی مسنمطنقاه‌اني یزد‬               ‫‪24‬‬

                    ‫‪-0/31-0/014‬‬                             ‫برق منبطرققهامنیطزقنه‌اجاينآذربایجان‬                     ‫‪35‬‬     ‫اردیبهشت ‪98‬‬
                                                                                                                                    ‫مرداد ‪98‬‬
                    ‫‪-0/55 0/006‬‬                              ‫برق من بطرقهقا مین بطاقخه‌اتري سمنان‬                    ‫‪41‬‬
                    ‫‪-0/59‬‬                                    ‫برق منطقه‌اي زنجان‬                                      ‫‪5‬‬
                                                                                                                      ‫‪2‬‬
                          ‫‪0/004‬‬                                      ‫برق منطقهای یزد‬                                 ‫‪1‬‬
                    ‫‪0/15‬‬                                      ‫برق منطقه‌اي یزد‬                                        ‫‪3‬‬
                                                            ‫برق منطقهای سیستان و بلوچستان‬                            ‫‪2‬‬
                         ‫‪-0/007‬‬                               ‫برق منطقه‌اي غرب‬                                       ‫‪34‬‬
                    ‫‪-0/31‬‬                                   ‫برق من بطرققهامنی تطقهه‌رااين خراسان‬
                    ‫‪-0/37-0/009‬‬                                                                                      ‫‪45‬‬
                                                             ‫برق منطبقرهاق مینزنطقجه‌ااني زنجان‬
                    ‫‪-0/46 -0/01‬‬

                    ‫‪-0/51 0/007‬‬                             ‫برق مبنرطقق مهانطیقی‌هازدي هرمزگان‬                       ‫‪51‬‬

‫‪317 1/53 0/0012‬‬                                                      ‫برق منطقبهراقیمبناطخقته‌اري یزد‬                 ‫‪12‬‬

                    ‫‪0/34-0/0009‬‬                             ‫برق من بطرققهامنیطتقه‌هاراينهرمزگان‬                      ‫‪23‬‬     ‫خرداد ‪98‬‬
                                                                                                                                    ‫شهریور ‪98‬‬
                    ‫‪0/22 -0/001‬‬                             ‫برق منطقبهراقیمنسطیقسه‌اتاينسوی بسلتواچن وس بتلاونچستان‬  ‫‪34‬‬
                    ‫‪-0/25‬‬                                          ‫برق منطقه‌اي باختر‬                                ‫‪4‬‬
                                                                         ‫برق منطقهای زنجان‬                            ‫‪5‬‬
                         ‫‪-0/0014‬‬                                 ‫برق منطقه‌اي خراسان‬                                 ‫‪5‬‬
                    ‫‪-0/31‬‬

‫خریداران بازار برق‬                                             ‫شاخص درصد خرید خارج از بازار عمده فروشی برق‬

                                                   ‫شاخص درصد خرید خارج از بازار عمده فروشی برق‬

                    ‫شـاخص سشـاهخمصمعاسمهـمامعاتملاخـاترخجا ارزجباـزا بزازرارععممـدههففررووششیـ بری بقـمرطقابمتطراابـطهق ذرایبلطـمهعیذریاـریل‪،‬امسرعیتـابرررای ای بسرـرستربریای‬

                    ‫بررسـی ععململککـررددششرـکترهکاتیهاخیریدخارریدـردازرمیدنره ازنمجیانمـمهعاانملجاـاتمخمارعاجماـز بارازتارخعـمارردجه افزربوـشارزایر بعررمـقدبهررف ارسوراشـسیایبرـنرق‪،‬‬
                    ‫بـر اسـاسشاایـخنصشمیـازاخن انصرژمییـتأزامین اننـشردژه ایزتأطمرییـتنمعاشمـلادهتازخارطرجیاـز بقازامرعاعممـداهفرتوشخـیا بررجقا نز بسـبازاتربهعکملد‌همفرصورشفـی‬

                                                    ‫بـرق نسـبشرتکبـتهخکریلدامرصسـنرجیفدهشمـریکشوتد‪.‬خریـدار سـنجیده م ‌یشـود‪.‬‬

                    ‫( = شاخص درصد خرید خارج از بازار عمده فروشی برق‬  ‫مگاوات انرژی تحویل شده در خارج از بازار‬         ‫‪) × 100‬‬

                                                                     ‫مگاوات مصرفی انرژی‬

                    ‫میـزان مشـارکت شـرکتهای توزیـع در خریـد خـارج از بـازار بسـیار کاهـش یافت ‌هاسـت بـه نحـوی‬
                    ‫کـه در تابسـتان ‪ 98‬تنهـا یـک شـرکت بخشـی از نی‪9‬ـ‪3‬از مصـرف خـود را خـارج از بـازار خریـداری‬

                                                                                                   ‫کرده‌اســت‪.‬‬
   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42