Page 36 - winter99
P. 36

‫خریداران بازار برق‬

                                                                                                                                                                     ‫‪30‬‬

                                      ‫خریداران بازار برق‬                                                                                                             ‫خریداران بازار برق‬

                                  ‫‪40‬‬

                          ‫شاخصدرصدموفقیتدرپی ‌شبینینیازمصرفخریداران‬

‫شـاخصشاموخفقیصـدرتصدرد پمیوفق‌شیبینتـدری نپییـازشبمینصـی نریافز مخرصیـردافراخنریطدباراقنرابطـه ذیل تعریف م ‌یشـود که معیـاری برای‬

‫سـنجش عملکـرد شـرکتهای خریـدار در زمینـه پی ‌شبینی نیاز مصـرف اسـت و در حقیقت نشـا ‌ندهنده این‬
‫اسـت کـشهاخچنـصدمودفرقیصـتددارزپیهزیشبنی‌هنهیـانیایز مخریصـردافراخنریازدارماحنـطبلقمبرلابغطتهشذیـولیتعقرپییف م‌شبیینشویدنیکـهازمعمیاصرری بفراجیبران شـده‬
‫اسـت و یسـنا بجـهشدعلیملکلرعدـدشمرکمتوهفاقییـخریتدادرر پدیر زم‌شیبنیهن پیی نیشابزینمیصنیـارز مفصهرزیفن ا‌ههسـات وی پدررداحقخیتقیتآننهشـاانافدزهانیدهشاییانفته اسـت‪.‬‬

          ‫ا ست که چند در صد از هزینههای خریداران از محل مبلغ ت شویق پیشبینی نیاز م صرف جبران شده‬

            ‫است و یا به دلیل عدم موفقیت در پیشبینی نیاز مصرف هزینههای پرداختی آنها افزایش یافته است‪.‬‬

‫شاخص درصد موفقیت در پیشبینی نیاز‬      ‫)ریال( جریمه ‪) −‬ریال( تشویق‬
   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41