Page 40 - 98-1400
P. 40

‫دارای بهترین رتبه‌ در شاخص موفقیت در پی ‌شبینی نیاز مصرف‬

‫شاخص موفقیت در پی ‌شبینی نیاز مصرف‬    ‫نام شرکت توزیع نیروی برق‬      ‫رتبه‬  ‫سال‬

               ‫‪1/45‬‬                   ‫توزيع نيروي برق استان قم‬       ‫‪1‬‬    ‫‪1400‬‬                              ‫‪40‬‬
               ‫‪1/34‬‬                  ‫توزيع نيروي برق تهران بزرگ‬      ‫‪2‬‬
               ‫‪1/28‬‬                  ‫توزيع نيروي برق استان زنجان‬     ‫‪3‬‬              ‫خریداران بازار برق‬
               ‫‪1/21‬‬                  ‫توزيع نيروي برق استان قزوين‬     ‫‪4‬‬
               ‫‪1/12‬‬                  ‫توزيع نيروي برق استان تهران‬     ‫‪5‬‬
               ‫‪0/95‬‬                 ‫توزيع نيروي برق آذربايجان غربي‬   ‫‪6‬‬
               ‫‪0/89‬‬                   ‫توزيع نيروي برق استان يزد‬      ‫‪7‬‬
               ‫‪0/87‬‬                 ‫توزيع نيروي برق استان هرمزگان‬    ‫‪8‬‬
              ‫‪0/858‬‬                  ‫توزيع نيروي برق استان البرز‬     ‫‪9‬‬
              ‫‪0/856‬‬                 ‫توزيع نيروي برق استان مرکزي‬     ‫‪10‬‬

‫شـرکتهای زیـر بـه ترتیـب دارای کمتریـن میـزان شـاخص موفقیـت در پی ‌شبینـی نیـاز مصـرف در سـال‬
                                                                              ‫‪ 1400‬بود‌هانــد‪.‬‬

‫دارای کمترین رتبه در شاخص موفقیت در پی ‌شبینی نیاز مصرف در سال ‪1400‬‬

‫شاخص موفقیت در پی ‌شبینی نیاز مصرف‬    ‫نام شرکت توزیع نیروی برق‬                                        ‫رتبه‬

               ‫‪-2/77‬‬                ‫توزیع نيروي برق استان کرمانشاه‬                                     ‫‪1‬‬
               ‫‪-0/64‬‬                ‫توزیع نيروي برق استان کردستان‬                                      ‫‪2‬‬
               ‫‪-0/61‬‬                ‫توزیع نيروي برق استان لرستان‬                                       ‫‪3‬‬
               ‫‪-0/38‬‬                                                                                   ‫‪4‬‬
               ‫‪-0/31‬‬                  ‫توزیع نيروي برق استان ایلام‬                                      ‫‪5‬‬
                                    ‫توزیع نيروي برق غرب مازندران‬

                                                          ‫شرکتهایبرقمنطق ‌های‬

‫بـا توجـه بـه اینکـه شـرایط بـار مصرفـی بر ‌‌قمنطق ‌هایهـا متفـاوت از شـرکتهای توزیـع اسـت لـذا در جـدول‬
                                                               ‫جداگانـ ‌های رتب ‌هبنـدی شـد‌هاند‪.‬‬
   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45