Page 41 - 98-1400
P. 41
دارای بهترین رتبه در شاخص موفقیت در پی شبینی نیاز مصرف
شاخص موفقیت در پی شبینی نیاز مصرفخریداران بازار برق نام شرکت برق منطق های سال رتبه
1400 1399 1398
0/34 برق منطقهاي باختر 1
0/21 برق منطقهاي يزد 2
-0/51 برق منطقهاي تهران 3
-1/03 برق منطقهاي خراسان 4
-1/12 برق منطق هاي هرمزگان 5
0/00 برق منطق هاي باختر 1
0/22 برق منطقهاي يزد 2
برق منطقهاي تهران 3
41 برق منطقهاي خراسان 4
-0/33 برق منطقهاي غرب 5
-0/82 برق منطقهاي يزد 1
-1/20 برق منطقهاي تهران 2
0/74 برق منطق هاي باختر 3
-0/21 برق منطقهاي خراسان 4
-1/54 برق منطقهاي کرمان 5
-1/78
خ6ر/8ی1د-اران بازار برق
شاخشاخص دصردرصصددخخریریددخخاارج از باززااررععممدهدفهرفورشویش بری بقرق
شـاخشاخص سصـهسمهممعاممعـامالاتتخـخااررججازابزـابازازرارعمعدمهدفهرفورشوـشییبـبررقق ممططابابـقق ررااببططـههززییرـرممععیایرـاری ای اسستـ بترابـیرا بریربرسریسـی
عمل عکـملردکرشدـرشکرتکهتاهاییخریخـریدادراردردرزمیزمنیـنههان انجـجااممممععااممـلااتت خخاـرارججاازز بباـزاازار،ر،ببرـرا اساسـاس اسیاینـنشاشخـاصخ میصزامینـ ازنارنژانیرژی
تأمیـن شـده از طریـق معامـات خـارج از بـازار عمدهفروشـی بـرق نسـبت بـه کل مصـرف شـرکت خریـدار
سـنتأجمییدنه مشیدهش اـزود.طریق معاملات خارج از بازار عمدهفروشی برق نسبت به کل مصرف شرکت خریدار
سنجیده میشود.
شاخص درصد خرید خارج از بازار (= مگاوات انرژی تحویل شده در خارج از بازار عمده فروشی برق ) × 100
عمده فروشی برق مگاوات مصرفی انرژی
در ادامه بر اساس این شاخص شرکتهای توزیع و سپس شرکتهای برق منطقهای در سالهای 1398تا
در ادامـه بـر اسـاس ایـن شـاخص شـرکتهای توزیـع و سـپس شـرکتهای بـرق منطقـ های در سـالهای 1398
تـا 11440000ببـههصصورـوترتجداجگادانگهانرـتبههبرتنبدهبینـشددهیاندش.ـدهاند.
شرکتهای توزیع نیروی برق
دارای بهترین رتبه در شاخص خرید خارج از بازار عمده فروشی برق
شاخص خرید خارج از بازار عمدهفروشی برق نام شرکت توزیع نیروی برق سال رتبه
1توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی 0/53
2توزیع نیروی برق استان گیلان 0/47