Page 24 - bahar-98
P. 24

‫نیـروگاه خـوی با کسـب رتبـه اول در شـاخص سـهم خدمات جانبـی در ارائـه خدمـات خودرا‌هانـدازی رتبه‪1‬‬
‫و در کنتـرل فرکانـس رتبـه‪ 5‬و در تـوان راکتیـو رتبـه‪ 33‬را بـه خـود اختصاص داده‌اسـت‪ .‬همچنیـن نیروگاه‬
‫زاگـرس در ارائـه خدمـات کنتـرل فرکانـس رتبـه ‪ 1‬و در کل رتبـه ‪ 2‬را کسـب کـرده اسـت‪ .‬در بحـث تـوان‬
‫راکتیـو نیـروگاه شـیروان در رتبـه اول ارائـه ایـن خدمـت قـرار گرفـت‪ .‬ولـی همانطـور کـه ملاحظه م ‌یشـود‬
‫در بیـن نیروگا‌ههـای جـدول جـای نـدارد‪ .‬نیروگا‌ههـای برتـر در شـاخص ارائـه خدمـات جانبـی همگـی در‬
‫ارائـه خدمـت کنتـرل فرکانـس جـز‪ 5‬نیـروگاه برتـر بود‌هانـد‪ .‬امـا در بحـث تـوان راکتیـو و خودرا‌هانـداز حائـز‬
‫رتبـه نبودنـد‪ .‬حسـب مقـررات فعلـی‪ ،‬پرداختـی بابـت کنتـرل فرکانـس بـا سـایر خدمـات جانبـی تفـاوت‬
‫چشـمگیری دارد‪ .‬همانطـور کـه ملاحظـه م ‌یشـود بـه دلیـل تفاوت فاحـش پرداختـی بابت کنتـرل فرکانس‬
‫نیروگا‌ههایـی کـه در خدمـات جانبـی حائـز رتبـه برتـر شـد‌هاند در کنتـرل فرکانـس نیـز رتبـه بسـیار بالایی‬

                                                                                  ‫داشــت ‌هاند‪.‬‬

                                                                                                             ‫‪18‬‬

                                                                                                             ‫خدمات جانبی‬
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29