Page 31 - paeez-97
P. 31

‫گزارش فصلی بازار برق ایران ‪ -‬پائيز ‪ 27 97‬شرکت مدیریت شبکه برق ایران‬

                                                                 ‫‪ -2‬شرکتهای برق منطقه‌ای‬

                    ‫شاخص موفقیت در پیش‌بینی نیاز مصرف‬            ‫نام شرکت برق منطقه‌ای‬                    ‫ماه رتبه‬

                                     ‫‪-0/009‬‬                                       ‫‪ 1‬برق منطقه‌اي یزد‬

‫خریداران بازار برق‬                   ‫‪-0/011‬‬                             ‫خریداران بازار برق‬

                                    ‫‪-0/4110‬‬                      ‫‪ 2‬برق منطقه‌اي اصفهان‬
                    ‫شاخص موفقیت در پیشبینی نیاز مصرف‬
                                                                 ‫‪ -2‬شرکتهای برق منطقهای‬                             ‫مهر ‪97‬‬
                                     ‫‪-0/610‬‬                      ‫‪ 3‬برق منطق ‌هاي باختر‬
                                     ‫‪-0/009‬‬
                                    ‫‪--0/00/14120‬‬                 ‫نام شرکت برق منطقهای‬   ‫ماه رتبه‬

                                   ‫‪-0/00/101142‬‬                  ‫‪ 4‬برق منطقه‌اي زنجان‬
                                     ‫‪-0/016‬‬                      ‫برق منطقهای یزد‬        ‫‪1‬‬

                                     ‫‪-0/200‬‬                      ‫‪ 5‬برق‪2‬منطقه‌اي مبازرندقرامننطقهای اصفهان‬
                                    ‫‪-0/024‬‬
                                    ‫‪0-/001/9200‬‬                  ‫برق‪3‬منطق ‌هاي با بختررق منطقهای باختر‬    ‫مهر ‪97‬‬‫‪1‬‬
                                                                                                                ‫‪2‬‬
                                    ‫‪-0-/00/02210‬‬                 ‫برق منطقهای زنجان‬      ‫‪4‬‬                       ‫‪3‬‬
                                     ‫‪-0/009‬‬                                       ‫برق منطقه‌اي یزد‬

                                     ‫‪-0/810‬‬                      ‫برق منطقهای مازندران‬   ‫‪5‬‬                           ‫آبان ‪97‬‬
                                     ‫‪-0/012‬‬
                                    ‫‪-00//0010815‬‬                 ‫برق‪1‬منطقه‌اي آذبربرایقجامننطقهای باختر‬

                                    ‫‪0-/00/015017‬‬                 ‫‪ 4‬برق‪2‬منطق ‌هاي هرمبزرگاقنمنطقهای یزد‬

                                   ‫‪-0-/000/51700‬‬                 ‫برق منطقهای آذربایجان‬  ‫‪3‬‬                 ‫آبان ‪97‬‬‫‪5‬‬
                                    ‫‪-0/005‬‬                       ‫برق منطقه‌اي زنجان‬                              ‫‪1‬‬
                                    ‫‪-0-/00/07700‬‬
                                                                 ‫برق منطقهای هرمزگان‬    ‫‪4‬‬
                                    ‫‪--0/00/11110‬‬
                                                                 ‫برق‪5‬منطق ‌هاي با بخرترق منطقهای زنجان‬

                                                                 ‫‪ 2‬برق‪1‬منطقه‌اي یز بدرق منطقهای باختر‬

                                                                 ‫برق‪2‬منطقه‌اي آذرببایرجقامننطقهای یزد‬     ‫آذر ‪97‬‬‫‪3‬‬
                                                                                                                    ‫آذر ‪97‬‬‫‪4‬‬
                                                                 ‫برق منطقهای آذربایجان‬  ‫‪3‬‬

                                                                 ‫برق‪4‬منطقه‌اي زن بجراقن منطقهای زنجان‬

                                                                 ‫‪ 5‬برق‪5‬منطقه‌اي کربمراقن منطقهای کرمان‬

                       ‫شاخص درصد خرید خارج از بازار عمده فروشی برق‬

                    ‫شاخص درصد خرید خارج از بازار عمده فروشی برق‬

                    ‫شـاخصشاسـخهمص معساهمـمامعاتملخاـاترجخاارز بجـااززابارزاعرمعـمدهدهف فروروشـشییببـررققممططابابـقرابراطبهطـذیهلذ‪،‬یـمعلی‪،‬ارمعییاـارسیتابسراـیتب برـرراسیی‬
                    ‫بررسـیععململکرکـدردشررشرـکرتکهتاهاییخرخیردیاـردادرر زدمریزنمهیاننـجها امنمجعـاامملامعتامخـاراجتازخباـازاررجعامزدبهـافزاررو عشرمرـدیهبفررقو‪ ،‬بشـر ایسبرـرراق‪،‬س باـیرن‬
                    ‫اسـاس ایشاـخن شصـامیخزانص انمریژـزای تنأامنیـرنژ شیدتأهمایزـطنریشـدمهعاامزلاطرتیـخاقرمجعازم بـازاارتعمخـداهر فجراوزشبـیازبارقع نمـسبدهتف برهوشکـلیمبـصررقف‬

                                                            ‫نسـبت بشـرهک کتلخمریصدـارر سفنشجـیردکه متیخشرویدـ‪.‬دار سـنجیده م ‌یشـود‪.‬‬

                    ‫شاخص درصد خرید خارج از بازار عمده فروشی‬  ‫(=‬  ‫مگاوات انرژی تحویل شده در خارج از بازار‬  ‫‪) × 100‬‬

                    ‫مگاوات مصرفی انرژی یرق‬

                                                             ‫‪29‬‬
   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36