Page 29 - 1397-1399
P. 29

‫درصد فراوانی‬                                                               ‫رقابت پذیری در بازار برق‬

                                                      ‫فراوانی قیمتهای پذیرفته شده فنی اقتصادی در سالهای ‪ 1397‬تا ‪1399‬‬

                                        ‫‪30%‬‬
                                        ‫‪25%‬‬
                                        ‫‪20%‬‬
                                        ‫‪15%‬‬
                                        ‫‪10%‬‬
                                         ‫‪5%‬‬

                                          ‫‪0%‬‬

‫سال ‪239 97‬‬                              ‫سال ‪98‬‬  ‫سال ‪99‬‬  ‫درصدی از سقف قیمت بازار‬

                          ‫با توجه به آمارها‪ ،‬قیمت پیشنهادی و پذیرفته شده در بازههای انتهایی سال ‪ 1399‬نسبت به سالهای‬
                             ‫بــا توجــه بــه آمارهــا‪ ،‬قیمــت پیشــنهادی و پذیرفتــه شــده در باز‌ههــای انتهایــی ســال ‪1399‬‬

                          ‫پیشنیسـنـ ابفزتایبــشه یاسفـتـاهلاهاسیت‪.‬پ اییشنــایمرن انفزشااینـگـر اشف یزاایفته‌اشسرـقـابت‪.‬تاپیذـیـرن ایمبـاـزری نگرشاــنانوگرنیافلزایبـهـ سشمرقتاب س‌تپودذیبــیرشتیر از‬
                                                     ‫سو بایزیآنگهــارامنیبوا نشیدــ‪.‬ل بــه ســمت ســود بیشــتر از ســوی آنهــا می‌باشــد‪.‬‬

‫رقابت پذیری در بازار برق‬                                               ‫نموندامرو تدادراتومداباورم بوا قریومقیتمپذتیپرفذتیهرفشتد‌ههشده‬

                          ‫در دشرکشلـذکیلل نذیمـولدانرمتـدواودامر بتاـردادورم بسـالارهادیر ‪7‬سـ‪9‬ال‪3‬ها‪ 1‬تیا ‪11339997‬ترـاس‪9‬م‪9‬ش‪3‬د‪1‬هارسسـت‪.‬م هشمادن‌هاطسوـر کت‪.‬ههانمتانظاطرـومریکرـوهد در‬
                             ‫انتظـار مـی رود در یـک درصـد مشـخص از سـاعات سـال‪ ،‬مقـدار بـار سـال ‪ 1399‬نسـبت بـه‬

                          ‫یکسدـراصلد‪7‬م‪39‬ش‪1‬خ وص‪ 8‬ا‪9‬ز‪13‬سابعیاشتـترساالس‪،‬ـمقت‪.‬داهرمباچرنیـسانلمی‪9‬ـ‪9‬زا‪3‬ن‪ 1‬رنشسـبدتپیبـهکسابـلار‪7‬س‪9‬ـ‪3‬ال‪1‬هاوی‪8‬م‪9‬ـو‪3‬ر‪1‬د بمیقاشیترسـاهست‪.‬‬
                          ‫هم دچرنیسنـ مطیحزاصنفرـرش ادز پمیحـکوبرا ارفقسـالیه‪،‬ابـیرمرووردی ممقاحیـوسرهعدمرـوسدطیحکـصهفنرشاـزامنحدوهرناـفدقهی‪،‬میبـرزارنو بیـارم محوصررفعـمیودی‬

                          ‫که انسشـانت‪،‬دقاهبنـدله امسیـزتاحن بصاارلممصی‌ربفاشیـاد‪.‬س شت‪،‬ـایقابنلذاکسـتر احسصـالت مکـیبهابشـاد‪.‬توشجایـاهنبـذهکتررناـسد نتموکدهارباهـتاویجهر بسـهمترند‬

                          ‫نموداشرـهداه‪،‬یضرریسـمبشبـداهر‪ ،‬دضرریسـبال بهااریدارخیسـالرهباـهی اسخـیمر بتهعـسدمدت‪ 1‬عدرددحـ‪1‬الدرحرحاکـلتحارسکـتت‪.‬اسدرتا‪.‬دامدرـها ادایمـهناین‬
                          ‫بخ بتـشخاـببـهاشبتبروـرجهسـبهریربنـسمهـوریداشنرـمتدـوبداـداواررم تدقـریداموسـمتاقپلیذمی‪9‬ـر‪9‬فتت‪ 3‬په‪1‬ذویشرضفدعتهیــهدرتشبـقایزداهمرـبدررتبپقـیاازیاشررـابنـنهارپدرق ادیایاـخزرتاهسنـپوشرددیاهاعخسترـضهت‌هتکشاندبناه‌ـا تدسوگـاجتنه به‬
                          ‫رشدو بدارر ندتریجسـاهلش‪9‬ـر‪9‬ای‪13‬ط روقاضبعـیتتدقریبمـازاترپیمـشونرهدا بدرری اسزـیس قورایرگعیرـرضده‪.‬کنندگان و در نتیجه شرایط رقابت در‬

                                                                                              ‫بازار مورد بررسی قرارگیرد‪.‬‬

                                                ‫‪31‬‬
   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34