Page 41 - تابستان 1401 اصلی1
P. 41
سنجش عملکرد شرکتهای خریدار در زمینه پیشبینی نیاز م صرف ا ست و در حقیقت ن شاندهنده این
ا ست که چند در صد از هزینههای خریداران از محل مبلغ ت شویق پیشبینی نیاز م صرف جبران شده
است و یا به دلیل عدم موفقیت در پیشبینی نیاز مصرف هزینههای پرداختی آنها افزایش یافته است.
شاخص درصد موفقیت در پیشبینی (= )ریال( جریمه ) −ریال( تشویق ) × 100
نیاز مصرف )ریال( مجموع هزینه
در ادامه بر اسا دسرایادانمهشابرخ اسصوادهس اشیرنک شتوتاوخزیصع نیشروورکیتبهاریق تووزسیپع وس پسنوپجسشرشکورتکبترهاقیم بنرطقق مهانطیقدهار تیابدسرتتاابنس1وت0ا4ن991
رتب هبندیشدهانرتد.ب.هبندی شدهاند.
شرکتهایتوزیعنیرویبرق
شاخص درصد موفقیت پی شبینی نیاز مصرف نام شرکت توزیع نیروی برق ماه رتبه
0/91 توزيع نيروي برق استان هرمزگان 1
0/80 توزيع نيروي برق تهران بزرگ 38 2
3451 0/648 توزيع نيروي برق شيراز 3
0/644 توزيع نيروي برق استان قزوين 4
0/431 توزيع نيروي برق استان چهارمحال و 5 تیر 1401
بختياري
0/425 توزيع نيروي برق جنوب استان کرمان 6
خریداران بازار برق 0/406 توزيع نيروي برق استان تهران 7
0/404 توزيع نيروي برق استان فارس 8
0/37 توزيع نيروي برق استان خوزستان 9
0/35 توزيع نيروي برق استان يزد 10
شاخص درصد موفقیت پی شبینی نیاز مصرف نام شرکت توزیع نیروی برق ماه رتبه مرداد 1401
1/15 توزیع نیروي برق استان هرمزگان 1
1/047 توزيع نيروي برق شهرستان مشهد 2
1/042 3
0/779 توزيع نيروي برق استان قم 4
0/778 توزيع نيروي برق تهران بزرگ 5
0/743 توزيع نيروي برق استان همدان 6
0/682 توزيع نيروي برق استان قزوين 7
0/654 توزيع نيروي برق استان مرکزي 8
0/637 توزيع نيروي برق استان تهران 9
0/562 توزيع نيروي برق استان زنجان 10
توزيع نيروي برق شيراز