Page 24 - 7 tir
P. 24

‫نیـروگاه سـیکل ترکیبـی بمپـور بـا کسـب رتبـه اول در شـاخص خدمـات جانبـی در کنتـرل فرکانـس رتبه‬
‫‪ ،1‬خودرا‌هانـدازی رتبـه ‪ 24‬و در تـوان راکتیـو رتبـه ‪ 45‬را بـه خـود اختصـاص داد‌هاسـت‪ .‬نیروگا‌ههـای برتـر‬
‫در شـاخص ارائـه خدمـات جانبـی همگـی در ارائـه خدمـت کنتـرل فرکانـس جـز نیروگا‌ههـای برتـر بود‌هاند‪.‬‬
‫حسـب مقـررات فعلـی‪ ،‬پرداختـی بابـت کنتـرل فرکانـس با سـایر خدمـات جانبی تفـاوت چشـمگیری دارد‬
‫و همانطـور کـه ملاحظـه م ‌یشـود بـه دلیـل تفـاوت زیـاد پرداختـی بابـت کنتـرل فرکانـس نیروگا‌ههایی که‬
‫در خدمـات جانبـی حائـز رتبـه برتـر شـد‌هاند‪ ،‬در کنتـرل فرکانـس نیـز رتبـه بالایی داشـت ‌هاند‪ .‬همچنیـن در‬
‫بحـث تـوان راکتیـو و خودرا‌هانـدازی بـه ترتیـب نیروگا‌ههـای شـهیدرجایی و خـوی در رتبـه اول ارائـه ایـن‬

                                                                     ‫خدمـات قـرار گرفت ‌هانـد‪.‬‬

                                                                      ‫‪18‬‬

‫خدمات جانبی‬
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29